Anorawxia
#AKU HIV POSITIF.
Posted on Friday, June 29, 2012 at 4:49 PM \\
0Com ment(s) Written By: Annika
aku nk share sket kt korang tentang 1 blog ni.. actually aku agak terkejut bila aku dpt tau blog cam ni betol2 wujud.. kagum pon ada.. inspired pon ada.. tp yg paling aku x leh blah tuh aku baca sampai menitis air mata.. punya la sebak..

bukn nk cerita sedih kt korang cuma kalau korang bukak hati korang utk baca blog ni klebek sket here and there nanti korang sendiri akan dpt info yg sblom ni korang x tau..


aku x tau la kalau korang pernah tau pasal blog ni.. sbb aku pon bru tau smalm.. dok google cari apa ntah.. somehow keywords tu lead me to this blog.. lepas tuh.. terbengkalai suma kerja pencarian aku.. aku end u baca blog ni sampai subuh.. so touching cerita dia.. not to mention bnyk gila moral story n teladan..

dah x perlu aku bnyk ckp lgi.. korang just pi click kt banner tuh, nanti keluar la link dia  yee..