Anorawxia
#Rasa nya macam nk buat 'BLIND BOX' untuk korang. NAK TAK??
Posted on Monday, July 4, 2011 at 5:45 PM \\
0Com ment(s) Written By: Annika
dah lama x berblogging kt blog ni.. sepi je kan.. aih..
nk wt cano.. aku update pon benda2 yg penting ja..
tu pon berkaitan dgn bisness aku..
bisnis apa? click sini.

Kidrobot Alphabet! Keychain - blind box

apa itu blind box?
blind box ni adalah 1 kotak yakni di dalam nya kita x tau akan dapat apa.
kira macam tikam la ni.
tp tikam2 pon, kita tetap akan dapat barang nya jugak cuma berbaza character atau jenis barang tersebut jee..
**gila formal aku type kan.. layannnn...
aku dpt tau ni pon kat youtube. and biasa lah, khidmat tok google.
huahuahuaa..
antaranya yg aku tgk hadiah dlm blind box ni macam stationary, key chain, cartoon figure and macm2 lah..
ikut kreativiti diorg..
COMEL GILA BEB!!!
kalau korang google pon, korang akan dapat :
korang rajin la search pasal blind box ni. kalu nk kasi idea kat aku pon boleh. :D

Kidrobot Fortune Pork Plush Series - blind box

tapi yg best nye idea aku skrg ni, 
nk buat blind box yg mempunyai 3 jenis hadiah dgn 1 harga!!!
gila x gila sgt la kan.. nant aku try buat.
hadiah nya nant pon aku akan publish bg korang tgk.
tapi sorry la.. x bleh pilih.. huhuh..

anyway, nant aku akan update berita yg selanjutnya..


Labels: , , ,