Anorawxia
#working on doodles.
Posted on Friday, June 17, 2011 at 5:13 AM \\
0Com ment(s) Written By: Annika


dah lama x update blog ni.
jgn kata sawang, gajah pon bercucu cicit dah kt sini..
jgn tnya la knapa dah x blogging cam dulu..
dah patah dan punah segala semangat nk berblogging
atas sebab2 yang tertentu.. hehe
so skrg just blogging for fun.. :D

dalam dok google2 ni kan,
cam best plak tgk pixel2 image ni.. tapi.. alahaaiii...
malas nye aku nk blaja.. search tuto la bagai..
tapi cam mne pon aku akan try gak buat pixel image ni..
huhu.. :D

maseh working on request doodle..
bila taun ni siap pon x tau.. masih dlm zon kemalasan ni..
demm...

Labels: